ثبت نام رایگان وبینار
مولتی پلاس هوپلاس

خرید دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS

دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS یک دستگاه پیشرفته لیزری است که برای درمان ‌های پزشکی و جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از پالس‌های لیزر با توان بالا برای تخریب سنگ‌های کلیه و کاهش حجم پروستات استفاده می‌کند، که این روش به عنوان یک جایگزین نیمه تهاجمی برای جراحی سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS برای کلینیک و مراکز  اورولوژی کاملا ضروری است زیرا در روند درمان، مزایای زیادی را به همراه دارد و برای جراحی هایی که مدت زمان زیادی به طول می‌انجامد، بسیار مناسب است. شرکت بسامد تجهیز نوآور، نماینده انحصاری JenaSurgical در ایران است. بهترین جراحان در ایران در زمینه جراحی های عمومی یا اورولوژی، می‌توانند از این تکنولوژی در طول عمل بهره ببرند.

خرید دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS

مزایای دستگاه مولتی پالس هوپلاس

با توجه به اینکه دستگاه مولتی پالس هوپلاس انعطاف پذیری بالایی در تنظیمات انرژی و نوع پالس دارد، می‌تواند به طور دقیق و اثربخش در بسیاری از مشکلات مورد استفاده قرار گیرد و از این رو برای درمان‌های متنوع و مؤثر شناخته می‌شود. سرعت تکرار پالس برای انجام انواع عمل های جراحی بسیار مهم است و به همین دلیل این دستگاه کاربرد و ویژگی های شایانی را در این روند دارد و به کاهش تعداد برش های جراحی کمک می‌کند. در ادامه با مزایای دستگاه MultiPulse HoPLUS بیشتر آشنا شوید.

مزایای دستگاه برای پزشکمزایای دستگاه برای بیمار
لیزر با توان بالامیزان تهاجم کم
قابلیت ضایعه برداریدرمان اثر گذار
برش بدون هموستازعدم داشتن درد
سرعت تکرار پالس بالابهبود سریع علائم
عدم آسیب رسانی به بافتدوران بهبودی کوتاه
دارای تجهیزات نمونه برداریداشتن برش کم جراحی
معاینه هیستوپاتولوژی بافت داخلیعدم داشتن عوارض جانبی
قابلیت تغییرات لازم در جراحی بسته کلیهاحتمال پایین عود مجدد بیماری
اثر دوگانه نوری گرمایی و نوری مکانیکیکاهش احتمال خونریزی بعد از عمل

قیمت دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS با شماره های تماس شرکت بسامد تجهیز نوآور ارتباط برقرار کنید زیرا همانطور که می‌دانید قیمت این دستگاه ها وابسته به میزان ارز است و با تغییرات ارزی، هزینه ها نیز متغیر خواهد بود. حتما قبل از خرید تماس بگیرید و اگر سوالی در مورد این دستگاه و کارایی آن دارید، بپرسید. شما با هزینه و خرید این دستگاه، می‌توانید کارایی مهارت های خود و کیفیت نتیجه جراحی های خود را افزایش دهید و درآمدهای بیشتری در این راستا بدست آورید.

مشخصات فنی دستگاه لیزر MultiPulse HoPLUS

MultiPulse HoPLUS مشخصات فنی
مطالب مرتبط
فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *