شرکت بسامِد تجهیز
نمایندگی رسمی شرکت JenaSurgical آلمان. بخش جراحی شرکت بزرگ لیزری Asclepion
اینجا کلیک کنید
اورولوژی
پیشرفت‌های شگرف لیزری در اورولوژی و همچنین اندورولوژی
اینجا کلیک کنید
زنان و زایمان
درمان‌های هدفمند و نوآورانه جهت سلامت هرچه بیشتر بانوان
اینجا کلیک کنید
گوش و حلق و بینی
نقطه عطفی در تجهیزات پزشکی و جراحی مربوط به گوش و حلق و بینی
اینجا کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

بخش جراحی برند Asclepion

درباره JenaSurgical

شرکت Asclepion Laser Technologies GmbH دستگاه‌های لیزر جراحی هولمیوم را برای جراحی عمومی و میکروسرجری با نام تجاری JenaSurgical، طراحی و به فروش می‌رساند. این دستگاه‌های لیزر، کاربردهای متنوعی را در زمینه‌های مختلف همچون اورولوژی، زنان و زایمان و گوش و حلق و بینی ایجاد می‌کنند که به تیم‌های جراحی در سطح جهانی خدمت رسانی می‌کند.

دقت بالا

حیطه‌ای که مو جب پیشرفت‌های به‌روز پزشکی و جراحی شده‌است و دقت در فناوری‌های پزشکی را تضمین می کند.

مراقبت از بیمار

جایی که نوآوری با تجربه ادغام می شود تا اثرات مثبتی را در جهت رفاه و آسودگی بیشتر بیماران ایجاد کند.

همه آنچه Asclepion در اختیار شما می‌گذارد؛

مجموعه محصولات لیزر جراحی هولمیوم

MultiPulse HoPLUS

MultiPulse HoPLUS یک لیزر جراحی هولمیوم، با قدرت بالا است که دقت و ایمنی بی‌نظیری را در تمام مراحل جراحی ارائه می‌دهد. این دستگاه با منبع لیزر قدرتمند (تا 150 وات) برای جراحی‌های طولانی‌مدت که به قدرت بالا نیاز دارند توصیه می‌شود.

MultiCut Solo

MultiCut Solo اولین سیستم مورسلاسیون مستقل JenaSurgical است که قابلیت تطبیق با هر نوع لیزری (از جمله لیزر جراحی هولمیوم) را دارد. با استفاده از این دستگاه، جراح قادر خواهد بود آدنوم انوکلیه شده در مثانه را به روشی مؤثرتر انجام دهد.

MultiPulse Ho

MultiPulse Ho یک لیزر جراحی هولمیوم است که برای پودر شدن و تکه تکه شدن سنگ‌های حالب، مثانه و کلیه بهینه شده‌است. این دستگاه برای درمان انواع سنگ‌ها، با ترکیبات شیمیایی مختلف موثر است.

MultiPulse PRO Family

این خانواده از دو دستگاه لیزر جراحی CO₂، شامل MultiPulse PRO و MultiPulse PRO DUO تشکیل شده که برای میکروجراحی گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، پوست و کولپوسکوپی زنان استفاده می‌شوند. همچنین این دستگاه‌ها برای تمام درمان‌های فوتو-ابلیشن، مناسب هستند.

بخش جراحی برند Asclepion

بخش مشتریان ما

سرویس ها وب کلاب آکادمی

وب کلاب

JenaSurgical خدمات منحصر به‌فردی را برای سیستم های لیزری پیشرفته ارائه می‌دهند و عملکرد بهینه آن‌ها را تضمین می‌کنند. تیم خدمات ما نصب، قراردادهای خدمات، تحویل مواد مصرفی و قطعات یدکی را مدیریت می‌کند. یکی دیگر از خدمات، آموزش‌های منظم به توزیع کنندگان و شرکای ما برای ارائه خدمات بهینه در سراسر جهان است.

آکادمی

پیشرفته‌ترین و کاملترین آموزش را با آکادمی جراحی شرکت بسامد تجربه کنید. تمامی آموزش‌ها دقیقا مطابق با اصول آموزشی jenaSurgical به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود. به تبادل مستقیم با همکاران و کارشناسان در کلینیک‌های معروف بپیوندید، جایی که فناوری‌های پیشرفته جراحی در مرکزیت توجه قرار دارند.

خدمات

شرکت بسامد تجهیز، با همکاری برند تجاری JenaSurgical، سیستم‌های لیزری پیشرفته و با کیفیت بالا ارائه داده و عملکرد بهینه آن‌ها را تضمین می‌کنند. خدمات شرکت بسامد، شامل نصب دستگاه، تعمیر دستگاه، فراهم‌سازی مواد مصرفی و قطعات یدکی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بخش کالیبراسون دستگاه‌ها خواهد بود که باید بصورت مداوم صورت گیرد.